Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Liselotte - 21 juni 2011 14:48

....och bråkig mage, sov lite dåligt inatt och skulle ha varit på möte på AF idag om ca en halvtimme, men med tanke på magen så är det ingen bra idé, jag blir kallad till nytt möte i höst istället....


Min ena morbror ringde för ett tag sen och frågade om jag ville åka med till min styvpappa imorgon och vara där i midsommar och jag tackade ja och hoppas att magen blir bättre tills dess!

Så nu håller jag på att packa lite, får se hur mycket garn jag lyckas få med mig, haha, har en IKEA-kasse som är fylld till bredden och lite till, *fniss*....


SKa även fixa mat strax, min mage verkar gå med på att jag äter lite strax, duscha ska jag också men det gör jag ikväll....


Ha det så gott så länge!

Presentation


Glad och sprallig tjej på 36 år...., så att folk inte ska bli förvirrade...jag kallas för Lisen eller Lotta ibland, jag vill också vara ärlig med att jag har Crohns sjukdom, kronisk inflammation i tjocktarmen, vill inte diskutera det utan det finns info p

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards