Alla inlägg under december 2011

Av Liselotte - 31 december 2011 16:14

....2011....årets sista dag och jag vet att jag kommer att bli sentimental som jag alltid blir då....det är nog pga att det jobbiga man varit med om under det gångna året lämnas bakom mig och förhoppning om att ett roligare och lättare år kommer nu, jo så är det, det vet jag, sen tror jag att man är lite nervös inför vad det nya året för med sig, men jag kommer iallafall gå in i det nya med rak rygg och hålla huvudet högt och bara hoppas på det bästa!!!!


Jag ska fira nyår här hemma hos mig, jag har inte blivit bjuden någonstans så det blir hemmakväll här....


Annars så har inte så himla mycket hänt sen sist, vet att det var ett tag sen jag skrev igen, julen firade jag hos mamma, styvpappa och ena morbror var med, även min storasyster med familj....


Pysslar gör jag fortfarande och jag vet att det varit magert med bilder på det jag gör, på sistone har jag haft lite beslutsångest på vad jag vill virka osv, ritar gör jag än även om jag just nu kört fast lite i det projekt jag startat....har just lärt mig att virka hexagoner och även då såkallade "african flowers"....det var ett himla krångel innan jag lyckades lära mig det men nu verkar det iallafall gå bra....vet att jag skulle vilja göra en väska av såna men har inte fått till det på den fronten än....


Nu ska jag kolla i  min garnhög och se vad jag kan tänkas hitta på, sen ska det lagas middag, jag har en laxfilé på upptining i kylen....den ska in i ugnen sen....ha en riktigt rolig nyårsafton....kanske kikar in här senare och skriver....varma kramar på er alla!!!! 

Av Liselotte - 7 december 2011 09:51

....glada knasmaja var en av dom jag var med på L-K i lördags, glömde liksom ladda upp en bild på henne också, f'låååt Jenny!!!!


Bara för det så laddar jag upp bilden i stort format hihi!

 


Godmorgon förresten, ute snöar det otroligt nog!


Hoppa'long! 

Av Liselotte - 5 december 2011 19:58

....vi hade i lördags, jag har nog inte landat än, stod upp endel så jag fick ont i ena benet men det var det värt!!

Nu längtar jag till nästa spelning med L-K, får se när det blir, vart ett par glada hej och ett par kramar och det värmde!!


Det tråkiga var att just som jag skulle få prata lite med Stefan så kom det två förfriskade brudar och bara knuffade undan mig och trängde sig fram, fy sjutton vilken dålig stil att bete sig så mot andra, det är inte Stefans fel att dom betedde sig så, men jag vart inte glad på dom!

Jag har iallafall såpass med hyffs att jag väntar på min tur och jag är aldrig påflugen, hinner dom inte prata med mig den kvällen jag är på en spelning så tar jag det någon annangång!


Här kommer lite bilder från kvällen:


Peter....

 


Tobbe....

 


Trond och Anders....

 


Goa glada Trond....

 


Stefan....

 


Hej Micke!

 


Här ser Stefan grym ut, vet inte hur jag får till bilderna ibland!

 


Nämen där är ju du....Stefan upptäcker mig....

 


Peter och Trond, Anders syns lite i bakgrunden också....

 


Stefan och Tobbe....

 


Stefan....

 


Här är en fin bild på sny....hm Anders, puh, fin räddning....

 


Trond....

 


Glada Micke....

 


Peter i sin fina keps....

 


Tobbe....

 


Peter igen....

 


Nu öser vi på!

 


Brrr vad det är kallt ute nu, jag till och med fryser här inne trots att jag har filt och tröja på mig....nu ska jag ta och virka nallar och fundera mer på vad jag ska ha med till det jag ritar!


Kram!

Presentation


Glad och sprallig tjej på 36 år...., så att folk inte ska bli förvirrade...jag kallas för Lisen eller Lotta ibland, jag vill också vara ärlig med att jag har Crohns sjukdom, kronisk inflammation i tjocktarmen, vill inte diskutera det utan det finns info p

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards