Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Liselotte - 7 juni 2011 17:20

....nu har Thor börjat kasta sin stora hammare omkring sig här, gillar det inte, usch, gillar inte att vara ensam när det åskar, hade suttit fint att ha någon att hålla om nu....


Jag är iallafall klar med tvätten och sitter nu och tar det lugnt....nån mer som har en "pang"-eftermiddag?


Kram!

Av Liselotte - 7 juni 2011 13:02

Oj, vad det är varmt här idag, datorn säger att det är 26 grader varmt i Borlänge, *puh*...., det slår aldrig fel, för ett par månader sen så klagade man på att det var såååå kallt ute...kan det bli sommar NU, nu är det sommar och vad händer, jo man klagar på att det är såååå varmt, hahaha....eller klagar gör jag väl inte utan snarare konstaterar att det vart tvärvarmt och det just idag....iallafall tycker jag det....


Idag tvättar jag, har varit och köpt pizza att mumsa på till lunch, hoppas att min mage inte sätter sig på tvären pga det, jag äter så sällan pizza....

Hm, en bit till slinker nog ner, smiter till köket!


Kram på er!

Presentation


Glad och sprallig tjej på 36 år...., så att folk inte ska bli förvirrade...jag kallas för Lisen eller Lotta ibland, jag vill också vara ärlig med att jag har Crohns sjukdom, kronisk inflammation i tjocktarmen, vill inte diskutera det utan det finns info p

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards