Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Liselotte - 20 juni 2011 09:10

Har nyss ätit lite frukost och har även skapat ett par örhängen, det går fort att göra såna har jag upptäckt, *ler*....


Nät-tröjan jag nämnt...ärmarna är inte klara än:

       


Igår gjorde jag något jag inte trodde skulle gå....jag klippte topparna på mitt hår men bara det "värsta", som såg mest slitet ut, jag är i behov av ett frisörbesök men har inte råd just nu, jag tycker att jag fick till det bra men måste ändå be ett proffs jämna till det, om det är o-ljämnt så tror jag inte det syns så mycket, trodde inte att jag skulle lyckas så bra eftersom jag är långhårig men jag blev iallafall nöjd....


Min styvpappa berättade något roligt häromdagen, hans yngsta dotters katt fick något tokryck och  började jaga hennes hund....som blev överlycklig, *jippie....lek och bus!!!!*....det hade jag velat se!


Nu blir det mer pyssel här, kram på er!

Presentation


Glad och sprallig tjej på 36 år...., så att folk inte ska bli förvirrade...jag kallas för Lisen eller Lotta ibland, jag vill också vara ärlig med att jag har Crohns sjukdom, kronisk inflammation i tjocktarmen, vill inte diskutera det utan det finns info p

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards