Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Liselotte - 10 juni 2011 20:12

....vad det är vaaarmt, trodde jag hade feber nyss men det hade jag inte som tur är....

Det är 24 grader varmt här och bara en lätt bris sveper genom luften så det är nog därför det känns så himla varmt....


Idag har jag inte gjort så mycket, har varit till affären fram å tillbaka, skulle bara köpa läsk men naturligtvis så följde det med fler saker hem, haha, hamburgare, hamburgerbröd, potatis, dressing, bacon, isglass och ost, *ler*, knepigt att det ofta blir så, man ska bara ha en sak men likt sjutton så blir det ändå mer....


Ponchon går det framåt med men den tar ändå tid, en bit kvar på den är det....

Borde sy in jeansen jag fått ärva av systersonen åxå, ja ni läste rätt, av SYSTERSONEN, haha, han är bara 9 år yngre än mig och typ 1.85 lång, lustigt, förr var det jag som brottade ner honom på golvet, nu är det han som lätt vänder upp å ner på mig!

Ja jag är "liten", 1.64, ca 57 kg, *ler*....


Nu är det fika-tajjm här, kram på er!

Presentation


Glad och sprallig tjej på 36 år...., så att folk inte ska bli förvirrade...jag kallas för Lisen eller Lotta ibland, jag vill också vara ärlig med att jag har Crohns sjukdom, kronisk inflammation i tjocktarmen, vill inte diskutera det utan det finns info p

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards