Alla inlägg under november 2012

Av Liselotte - 22 november 2012 12:39

....och tråkigt väder är det nu, jag har tänt värmeljus och ska strax fixa mat, det är så tråkigt väder att man känner sig seg nästan hela tiden....hoppas det blir bättre snart!


Jag har försökt att fotografera mina foton på Tiffany som jag satt och gick igenom förut men det blir inget vidare bra, jag har ingen scanner så jag får se hur jag ska göra....jag hade i vilket fall jätteskoj när jag satt med bilderna, alla minnen sköljde över mig igen och mitt i ett skratt-anfall, en av bandmedlemmarna gjorde världens grimas på en av bilderna, så ringde telefonen, personen i andra änden av tråden började också att skratta, innan jag hann säga varför jag skrattade!!   


Nu är det dags för mig att bege mig mot köket!


På återseende!

Av Liselotte - 14 november 2012 18:56

....fy vad dammiga sakerna är/var, nu nyser jag inte bara pga förkylning....spännande att gå igenom kassetterna, endel har inga etiketter, ja och sen kan det ju vara så att det som står på dom som har etiketter inte stämmer längre, överraskningarnas kväll det här!   

Av Liselotte - 14 november 2012 18:15

....och ska just till att gå igenom ett gäng fotografier, som jag nämnt tidigare, hittade även gamla kassett-band och har plockat fram min gamla stereo, ni vet, en sån med dubbel-kassett-däck och LP-spelare, vilken antikvitet tänker nog många nu, haha, nu ska jag ha en rejäl nostalgi-kväll och vad skoj det ska bli, hoppas att jag hittar något intressant!!


Kikar kanske in lite senare!


Kram!

Av Liselotte - 3 november 2012 19:41

....här kommer ett par av deras orkester- / idol-kort:


     


Mina egna foton på dom har jag inte letat efter än!

Av Liselotte - 3 november 2012 18:59

......när jag försöker uppdatera presentationen så är det som visas bredvid mina inlägg annorlunda än om man klickar på "visa presentation"....får se om det ändrar sig senare!


Dagen har varit lite seg och kall men lugn som tur är, sitter och njuter av musik, ja jag har nostalgi-kväll nu också....försöker sms:a men comviq verkar ha nätverksfel, får vänta ett tag till med andra ord....


Sitter och väntar på att klockan ska bli 20 då AFV börjar, älskar det galna programmet, see ya later!


Kramar!

Av Liselotte - 2 november 2012 20:14

....var ett dansband som jag ofta var ut och dansade till en gång i tiden, jag var 19-20 år då jag började följa dom och dom var ett av dom dansband som lade grunden för mitt intresse för "mogen"-dans och som fick mig att älska dansbandsmusiken!

Vi var ett gäng tjejjer som ofta åkte ut och dansade och Tiffany var ett av favoritbanden, dom var/är otroligt bra och dom var även snälla och skojfriska och jag saknar den tiden mycket, vad vi hade roligt!

Jag lyssnar ofta på deras musik idag och någonstans ligger alla foton som jag har tagit på dom, jag ska ta och leta reda på dom någon dag!


Annars händer inte så mycket, snön som vräkte ner häromdagen har regnat bort, men kallt är det, brrr....ska ta och äta nu och sen pyssla!


Hej så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Glad och sprallig tjej på 36 år...., så att folk inte ska bli förvirrade...jag kallas för Lisen eller Lotta ibland, jag vill också vara ärlig med att jag har Crohns sjukdom, kronisk inflammation i tjocktarmen, vill inte diskutera det utan det finns info p

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards