Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Liselotte - 12 juni 2011 16:19

Jag sov inte så jättedjupt och vaknade vid 07-07.30-tiden av att det mullrade ute...igen....jahapp, dags igen då....låg bara och blundade och filosoferade lite och ett tu tre så flimrar det till, persiennerna är nedfällda så jag ser inte ut...., men ändå så lyser en megablixt upp himmel och sovrum och direkt efter så kommer det en knall som får det att både knastra och skallra i sovrumsfönstret!

Jag hade dragit igen fönstrena på balkongen nästan helt sånär som på en liiiten glipa men ändå så vibrerade sovrumsfönstret....


Jag vart så rädd att jag tror nästan jag hoppade en halvmeter upp i sängen, jisses amalia, det kom en till knall efter det men den verkade längre bort....

Sen låg jag bara och slumrade om vartannat och lyssnade på åskvädret som drog sig alltmer längre bort

Och nu när jag var ute en sväng så kändes det på luften att det fått laddat ur massor, det är varmt men ändå svalt och det gick lättare att andas....


Nu ska jag smita till köket och steka hamburgare!


Kram på er!

Presentation


Glad och sprallig tjej på 36 år...., så att folk inte ska bli förvirrade...jag kallas för Lisen eller Lotta ibland, jag vill också vara ärlig med att jag har Crohns sjukdom, kronisk inflammation i tjocktarmen, vill inte diskutera det utan det finns info p

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards