Alla inlägg under juli 2011

Av Liselotte - 1 juli 2011 01:25

....vilket himla liv det är här nu....inte hemma hos mig utan Peace And Love-festivalen, jag bor typ mitt i smeten, det går inte att ens försöka att sova förrän någongång efter kl 02....om jag inte hör fel så är det The Ark som spelar just nu i skrivandets stund, kl är 01.51, så det borde bli "tyst" snart....


Jag bor väldigt nära festivalområdet om man säger så....detta är taget från min balkong:


 

Min midsommar ja....mitt mobila bredband gick inte med på att jag skulle ladda upp bilder när jag var hos styvpappa av nån anledning, så jag tar och visar bilder från min vistelse där nu istället:


Han bor jättemysigt!:


      


Man kan få se endel när man är så nära naturen också, denna krabaten såg vi inne i Bergby när vi skulle handla, jag var beredd med kameran!:


        Kurre satt högt uppe i trädet och höll koll på mig....


Min ena morbror som var med var mycket ute i trädgården och grejade och när han grävde och rensade ur en rabatt så spratt det upp något under en sån prydnads-en när han rensade vid den, han trodde det var en stor råtta men när han smög efter så såg han att det var något annat och ropade lågt på oss andra, jag tog kameran och smög ut, detta var det han skrämde:


    En jättesöt liten har-unge....den hade lagt sig under trädgårdsbordet....efter ett tag när vi kikade efter så hade den skuttat iväg....


Denna "huppa" (styvpappas uttryck) såg jag på ett brunnslock, jag fick zooma jättemycket eftersom den var så liten, vart rätt bra ändå tycker jag:


 


Ska ta och göra mig redo att försöka sova strax, kram på er så länge!

Presentation


Glad och sprallig tjej på 36 år...., så att folk inte ska bli förvirrade...jag kallas för Lisen eller Lotta ibland, jag vill också vara ärlig med att jag har Crohns sjukdom, kronisk inflammation i tjocktarmen, vill inte diskutera det utan det finns info p

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards