Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Liselotte - 11 juli 2011 21:34

....tar nya tag igen....inte mycket har egentligen hänt, förutom att jag just nu är rätt förkyld, tack Jenny som på genomresa i Borlänge skjutsade mig fram å tillbaka till Ica Maxi när jag mådde som sämst så jag fick handla receptfri medicin där....jag mår nu bättre men är inte bra, men lovar att jag kommer vara frisk tills vi ska på L-K!!


Jag virkar och stickar på som vanligt om än sakta just nu, tänk att det ska vara så tröttsamt att lyfta en virknål / ett par stickor när man är lite sjuk, *ler*....meeen den smällen tar jag hahaha....


Nu plingade micron, matdags här, ja jag vet vad klockan är men jag MÅSTE äta när jag blir hungrig oavsett tid på dygnet.... 


Kram på er! 

Presentation


Glad och sprallig tjej på 36 år...., så att folk inte ska bli förvirrade...jag kallas för Lisen eller Lotta ibland, jag vill också vara ärlig med att jag har Crohns sjukdom, kronisk inflammation i tjocktarmen, vill inte diskutera det utan det finns info p

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards