Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Liselotte - 16 juli 2011 23:15

....och här sitter jag framför dator och tv, mat i micron och pyssel för fulla muggar, ibland har jag en rackarns simultankapacitet, kvinnor har ju det sägs det, haha, men ibland har jag inte det, *ler*...., jag har varit väldigt seg i några dagar pga förkylning, det i kombination med min crohns har gjort mig seg men nu är jag på väg tillbaka!


Jag har fått en känsla av att hösten har börjat att smyga sig på och det trots att det inte är augusti än, är det fler än jag som känner av att det börjar bli kallare ute nu?

Hemska tanke!


Längtar jättemycket ut på dans nu, Jenny, snart så drar vi iväg...., och....bilden jag ritat länge på är klar, den är signerad, sprayad med fixativ och fastlimmad på pas partou-papp..*hur det nu stavas*, ska bli spännande att se hur reaktionerna blir på den....


Nu plingade micron...kram på er!

Presentation


Glad och sprallig tjej på 36 år...., så att folk inte ska bli förvirrade...jag kallas för Lisen eller Lotta ibland, jag vill också vara ärlig med att jag har Crohns sjukdom, kronisk inflammation i tjocktarmen, vill inte diskutera det utan det finns info p

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards