Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

Glädje!

Av Liselotte - 30 juli 2011 17:44

Åh vad roligt jag/vi hade igår i Ängsholns folkpark i Gagnef, jag var så trött när jag kom hem men kunde inte somna på en gång, sov rätt oroligt sen när jag väl somnade, jag var på högvarv och har nog inte landat helt än, tack killar för en super-rolig kväll, det var ös från början till slut och jag njöt i fulla drag!

Dom fick ju något jag ritat och lovat dom länge nu och dom tyckte om den, den hamnade uppe på ljusrampen bakom Tobbe...., jag, bilden och Micke hamnade på bild dessutom, Peter hämtade kameran och förevigade oss, tyvärr så fick jag ingen bild med min kamera, om ni killar läser detta....man kanske kan få en kopia?


Bilder från kvällen kommer här:


Stefan sjunger nått fint:



Peter peppar publiken som inte var sen att svara med ett jäkla ös:


 


Stefan tog över trumpinnarna när Micke dansade med en tjej som skulle gifta sig:


 


Tobbe tjoar:


   

Micke, Trond och Anders rockar på:


   

Och så goa Stefan igen....:


 


Trond, Micke och Anders igen, den här bilden vart riktigt mysig på något vis, vet ej vad kameran gjorde för att ljuset vart så men iallafall!:


 


Rock on!


   

Peter ser bestämd ut och Micke ser ut att snegla på Stefan och Trond ler:


   

Rock 'n roll!


 


   

Peter sneglar på något:


   

Hej på dej Micke!


 


Nu har Tobbe fått syn på något eller någon....här ser man även bilden jag ritat uppe på ljusrampen:


 


Glada Trond!


   

Nya bandmedlemmen Anders, som ofta blir kallad Snygg-Anders...., jag tycker att alla i bandet är snygga!:


 


 En kväll jag aldrig kommer glömma och fler ska det bli, tack än en gång killar, ni är som en vitamininjektion för själen! Kramar!

 
 
AnnaE

AnnaE

30 juli 2011 19:12

Hej!
Jag förstår att du hade roligt!:)
Det vore kul med bilder :)
Om du hinner får du gärna
maila dom snart..L-K tar ju
sem från och med idag och det
gör fanzone också.

Kram

http://larzkristerzfanzone.bloggplatsen.se

 
AnnaE

AnnaE

31 juli 2011 01:50

Snygg Anders tycker inte om när
man kallar honom det..Så jag
och Carro sa: Ja men då kallar
vi dej Ful Anders istället..:)))

Fast det första passar ju bättre ;)

http://AEsblogg.bloggplatsen.se

 
Carro

Carro

2 augusti 2011 19:39

Ja, Anders är såååå fuuuuul!!!

http://Carropiiz.blogg.se

Liselotte

2 augusti 2011 19:51

Jag riktigt hör ironin i ditt inlägg, oops menar kommentar...., *ler*, han må inte gilla det där smeknamnet men han är ju snygg allafall, så det så Anders *stjärnstopp*, så nu kan han inte protestera!

 
Jenny

Jenny

8 augusti 2011 10:33

Tack för en fin kväll i gagnef, nästa sväng blir till Säterdalen den 26:e augusti!

http://jennt.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liselotte - 22 november 2012 12:39

....och tråkigt väder är det nu, jag har tänt värmeljus och ska strax fixa mat, det är så tråkigt väder att man känner sig seg nästan hela tiden....hoppas det blir bättre snart! Jag har försökt att fotografera mina foton på Tiffany som jag satt ...

Av Liselotte - 14 november 2012 18:56

....fy vad dammiga sakerna är/var, nu nyser jag inte bara pga förkylning....spännande att gå igenom kassetterna, endel har inga etiketter, ja och sen kan det ju vara så att det som står på dom som har etiketter inte stämmer längre, överraskningarnas ...

Av Liselotte - 14 november 2012 18:15

....och ska just till att gå igenom ett gäng fotografier, som jag nämnt tidigare, hittade även gamla kassett-band och har plockat fram min gamla stereo, ni vet, en sån med dubbel-kassett-däck och LP-spelare, vilken antikvitet tänker nog många nu, hah...

Av Liselotte - 3 november 2012 19:41

....här kommer ett par av deras orkester- / idol-kort:       Mina egna foton på dom har jag inte letat efter än! ...

Av Liselotte - 3 november 2012 18:59

......när jag försöker uppdatera presentationen så är det som visas bredvid mina inlägg annorlunda än om man klickar på "visa presentation"....får se om det ändrar sig senare! Dagen har varit lite seg och kall men lugn som tur är, sitter och nju...

Presentation


Glad och sprallig tjej på 36 år...., så att folk inte ska bli förvirrade...jag kallas för Lisen eller Lotta ibland, jag vill också vara ärlig med att jag har Crohns sjukdom, kronisk inflammation i tjocktarmen, vill inte diskutera det utan det finns info p

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards