Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Liselotte - 21 maj 2011 18:35

....till att bryta bloggtorkan lite, ber om ursäkt för frånvaron kära vänner!!!!


Har hunnit med ett ett besök på akuten/AVA Falu lasarett, åkte in i torsdags, fick dunderont i magen och tvärstopp, behöver inte säga några detaljer, SOS ville inte skicka ambulans, nehej....tack för det...., utan fixande sittande sjuktaxi, alltså en sån dom inte har en bår i för jag tror man kan ha det i sjuktaxi också och inte bara i ambulans, iallafall så, jag vart irriterad när sköterskan skickade en sån när jag sagt gång på gång att jag kan inte sitta ner för det gör så ont utan måste ligga ner....


Tjoho, då har även jag råkat på SOS motvilja att sända en ambulans, taxichauffören var iallafall JÄTTESNÄLL, han vart nog också fundersam varför de inte skickade ambulans, han rusade in på akuten när vi var framme och kom springandes med två sköterskor och en brits, glömde ta hans namn så jag kan tacka honom igen....

Hm hur många gånger har jag nu nämnt ordet ambulans...ooops....


Kom hem idag lördag, varit och handlat, hämtat ut medicin, så nu har jag ont i fötterna istället, hahaha, *jag lever iallafall!!!!*....


Hur har ni det då? Kramar!

Presentation


Glad och sprallig tjej på 36 år...., så att folk inte ska bli förvirrade...jag kallas för Lisen eller Lotta ibland, jag vill också vara ärlig med att jag har Crohns sjukdom, kronisk inflammation i tjocktarmen, vill inte diskutera det utan det finns info p

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards