Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Liselotte - 6 maj 2011 22:05

Laddar upp ett par teckningar jag ritat/målat....


Varulv!


Squall Leonheart....

   

Kalle Anka med vänner....

  

 



Robert Patrick....

 


Manga-tjej....

   

Kärlek i akvarell....

 

Clay Aiken-porträtt....


Magnus Carlsson....

 

Av Liselotte - 6 maj 2011 21:52

....men det gör inget för det är ju vår! Och idag har jag varit och handlat mat, vilken lycka när jag kikade ner i glassfrysen i affären, cookies and cream, vaniljglass med krossade oreo-kakor, den är sällsynt tror jag, iallafall när jag är ute efter den, grrrr!


Sjalen jag hållit på med är klar nu, hör och häpna, det gick snabbt att virka den när jag väl fattade mönstret, fransar och allt är också på plats....

Och gissa vad? Jag har börjat på en annan sjal/poncho/axelvärmare, haha, virkmani, javisst!

Köpte ett lila och ett rosa big verona-nystan också när jag var och handlade, kunde ju inte låta bli, haha....


Jag har nyss ätit och nu ska jag bara ha det lugnt och skönt, kram på er!

Presentation


Glad och sprallig tjej på 36 år...., så att folk inte ska bli förvirrade...jag kallas för Lisen eller Lotta ibland, jag vill också vara ärlig med att jag har Crohns sjukdom, kronisk inflammation i tjocktarmen, vill inte diskutera det utan det finns info p

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards